Íocaíocht & Aisíocaíocht

Anseo is féidir leat gach rud a fháil amach faoi íocaíocht agus aisíocaíocht d'ordú. Tá fáilte romhat teagmháil a dhéanamh linn le haghaidh faisnéise mionsonraithe nó tairiscintí aonair. Cuimsíonn an limistéar seachadta an Eoraip ar fad faoi láthair.

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Unsere Bankverbindung

Sparkasse Rottal-Inn
IBAN: DE96 7435 1430 0010 5515 70
BIC: BYLADEM1EGF

Ein Symbol, das eine blaue Kreditkarte mit einem grauen Streifen und zwei weißen Rechtecken zeigt, über denen ein grünes Schild mit einem weißen Häkchen liegt, was Sicherheit oder Schutz anzeigt.

Zahlungsmöglichkeiten

  • Paypal
  • Amazon Pay
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna (Sofort, Paylater, Raten)
  • GiroPay
  • Apple Pay
  • Google Pay
Ein Symbol, das einen Kalender mit einem roten oberen Rand und einem weißen Raster mit blauen Quadraten zeigt, die Daten darstellen. In der unteren rechten Ecke befindet sich eine blaue Uhr mit gelben Zeigern, die 3 Uhr anzeigen.

Zahlungsziel

Bei Zahlung auf Rechnung ist der Rechnungsbetrag innerhalb 14 Tage nach Erhalt der Ware zu begleichen. Weitere Einzelheiten finden Sie in unseren ABG's

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Dochar díreach cuideachta

Ach amháin do chustaiméirí corparáideacha!
Maidir leis an dochar díreach don chuideachta caithfidh tú sainordú dochair dhíreach a shíniú uair amháin agus é seo a sheoladh chuig do bhanc. Ní cheadaíonn dochar díreach cuideachta duit na méideanna a thabhairt ar ais. Is féidir leat na sonraí go léir a fháil ó do chomhairleoir custaiméara.


Cliceáil Íoslódáil anseo.

Sracfhéachaint ar an bhfaisnéis go léir!

Teileafón: +49 8724 285960
Ríomhphost: info@altruan.de

1. Cé na modhanna íocaíochta a thairgimid?

  • Cuirimid modhanna íocaíochta éagsúla ar fáil chun é a dhéanamh chomh compordach agus is féidir. Is féidir leat íoc le cárta creidmheasa, cárta dochair, PayPal, Sofortüberweisung, dochar díreach, réamhíocaíocht, sonrasc nó soláthraithe seirbhíse íocaíochta coitianta eile.

2. Conas is féidir liom iarratas a dhéanamh ar aisíocaíocht?

  • Chun iarratas a dhéanamh ar aisíocaíocht, déan teagmháil lenár seirbhís do chustaiméirí trí ríomhphost nó trí ghuthán. Bíodh d’uimhir ordaithe réidh le do thoil agus cuir in iúl an chúis atá leis an aisíocaíocht. Próiseálaimid iarratais aisíocaíochta de réir ár dtéarmaí agus coinníollacha agus na forálacha dlí. Braitheann do theidlíocht ar aisíocaíocht ar na cúinsí aonair agus ar an gcúis leis an aisíocaíocht.

3. An féidir liom m’ordú a chealú má tá mé íoctha cheana féin?

  • Is féidir, is féidir ordú a chealú chomh fada is nach bhfuil sé seolta go fóill. Téigh i dteagmháil lenár seirbhís do chustaiméirí láithreach chun cealú a shocrú. Má tá an t -ordú seolta cheana féin, is féidir leat úsáid a bhaint as do cheart aistarraingthe agus na hearraí a thabhairt ar ais laistigh de 14 lá ón bhfáiltiú. Tar éis na hearraí a cuireadh ar ais a sheiceáil go rathúil, aisíocfar an praghas ceannaigh.

4. Cén fhad a thógann sé chun mo aisíocaíocht a fháil?

  • Tar éis d'iarratas aisíocaíochta a bheith ceadaithe, cuirfear an méid a tharchur chuig an gcuntas a d'úsáid tú laistigh de 14 lá. Mar sin féin, ag brath ar do sholáthraí seirbhíse bainc nó íocaíochta, is féidir leis cúpla lá a thógáil chun an méid a bheith i do chuntas.